mandag den 25. april 2011

Sidste chance for et påskepip fra mig....



Vores hjem eneste påskepynt, lavet af Gusser i børnehaven, det bliver dagligt vandet, passet og plejet, men må ikke spises eller klippes i af ham, så vi nyder synet så længe det varer.
Hvor langt kan karse engentlig  blive ?
Det er ikke fordi vi ikke fejre påsken, men påskepynt er slet ikke kommet ind under huden på mig, jeg juler i stor grad og tidligt og længe, måske engang i fremtiden.
Men jeg elsker at give påskeæg til mine kære og Gusser er i år nærmest druknet i dem.



Har fået syet lidt småting idag, og gjort en pakke klar til afsendelse, det er svært at finde roen til kreatid, da jeg rydder op og smider ud i stor stil.

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille. Elsker dine løver:-), de er så fede. Har ikke glemt det m mønstrene, men de er i restordre, fik at vide 3 uger, håber snart de kommer:-). Påskeknus Tamra

    SvarSlet
  2. HVOR ER DU KREATIV!!!! wow! og sikken en sød dreng du har! han er da for kær!

    SvarSlet